Min käraste kopp



Min käraste jobbkopp har gått i kras! Jag tycker kaffe är olika gott beroende på vilken kopp jag har o just från denna har kaffet alltid varit en njutning.
En jobbmugg är viktig då dessa små kaffepauser förgyller arbetsdagarna!
Har nu två dagar druckit ur jobbets muggar, men samma njutning vill inte infinna sej ...

Så idag har jag varit på muggjakt - o det blev



En liten piffig mugg från marimekko (den som går i grönt/blått/svart).
Jag har hunnit provdricka ur den här hemma o nu är den ...
min KÄRASTE kopp!

Det här är viktiga grejor ska ni veta  ;)

Så här ser det härliga mönstret ut



Så nu är jag redo för en ny arbetsvecka ... jag o min kopp ...

Kommentarer
Postat av: Maja

Bra att du hittade en, väldigt fin var den oxå:)

2010-03-06 @ 17:46:35
Postat av: Anonym

jamen, det är viktiga saker. Själv har jag en kaffekopp från Starbucks. Funkar fint å bara jag som har en sådan. En Skellefteå AIK mugg skulle kanske funka. Fast dom kostar 80 spänn såg jag.

2010-03-06 @ 18:32:17
Postat av: Carina

Den var fin du. Jättefin faktiskt. Påminner lite om den gamla:). Tur att du hittade en ny så fort så du inte behöver bli skrattad åt så länge ;). Hoppas min mugg håller i evigheter:)

2010-03-06 @ 19:55:49
Postat av: anette

Skönt att höra att ni håller med om att det är viktiga saker ... o du Carina - jag skulle ALDRIG skratta om din mugg skulle gå sönder ... eller ... ;)

2010-03-06 @ 23:24:23
Postat av: Carina

Oj vad jag längtar efter lite updatering här :)

2010-04-20 @ 17:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0