Vet Ni vad -

- det är 1 Juni idag ... härligt!
Och vet Ni en till sak ... ngn har semester snart - och det är JAG  ;O
... eftersom jag har så tidig semester så börjar jag jobba före alla andra, men just nu struntar jag i det - den 18 juni gör jag min sista arbetsdag för ett tag ... YiHa


Då blir det brillorna på o bara slappa järnet ( gärnet ) ... några böcker tänkte jag också hinna med mitt i slappet ... kanske lite pyssel i trädgården - om andan faller på ... annars kan jag ju alltid vänta till dagen efter - åh vad jag längtar  :)
Jag har kanske sagt det förr men det tåls att säga igen ...
JAG ÄR SÅ BRA PÅ ATT VARA LEDIG!

Kommentarer
Postat av: Annalena

Låter härligt! Hoppas att ni får en super semester när ni beger er och även när det blir dags för hemma semester! Jag har också skaffat mig lite böcker att läsa när kurslitteraturen är ledig. Konstigt att en del böcker kan vara så lätta att läsa?.....och du Tack för senast=) Kram

2010-06-02 @ 20:40:36
Postat av: Maja

18:e juni låter som en finfin semesterstart! Bara ett par dagar efter går jag oxå med semesterklubben=)

2010-06-02 @ 22:16:58
Postat av: Anette

AnnaLena - tack själv - ser fram emot ett biobesök med er MILFare! ;)

Maja - Det låter bra ... då kan vi vara bra på att vara lediga tillsammans :)

2010-06-04 @ 22:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0