fyra, tre, två ...



o nu så är nedräkningen klar ... nu är det SEMESTER  ♥

Kommentarer
Postat av: Carina

Hoppas att du får en underbar semester och gör som du brukar: Fånga dagen (dagarna)

2010-06-21 @ 13:08:14
Postat av: kickib

Så härligt ni verkar ha haft det. Det var ni väl värda! Jag ska snart också ha det skönt hela dagarna... torsdag nästa vecka smäller det!

Ha det också kanske vi ses någon gång i sommar!

2010-06-21 @ 18:15:52
Postat av: anette

Tack snälla ni :) Jag ska göra mitt bästa för att ta vara på o njuta av dagarna!

Och du Kicki - skulle vi inte gå och se SATC 2 ... lr gjorde ni det när jag var på Rhodos !!? ;)

2010-06-21 @ 19:58:23
URL: http://anettte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0