...

har bokat platser till eclipse ...



... sagan fortsätter

Kommentarer
Postat av: Gabrielle

Hej

& lyckostar vill också gå men det fanns så dåliga platser kvar så det blir nog senare..

2010-06-28 @ 20:02:43
Postat av: anette

Hej Gabrielle

Känner mej som lyckost - tycker om hela biokonceptet ... men ser även fram att se fortsättningen. Har läst böckerna o kan bara säga att jag tycker de är riktigt bra, o jag vet att jag skulle ha ÄLSKAT dem om jag varit tonåring.

2010-06-29 @ 23:34:35
Postat av: Carina

Hej!

Jag har oxå bokat :), först bokade vi till i kväll, men då kom visst Piteå Summer Games emellan, så nu blir det på måndag. Förresten har du ju en ruggig tur med semestervädret än så länge. Hoppas det fortsätter ett tag till.

2010-07-01 @ 05:52:08
Postat av: anette

Hej Carina

Måns har fått möjligheten att spela med p-96 i PSG så vi kanske ses på något fotbollsfällt :)

Och sommarvädret - det tror jag blir bara bättre o bättre!

2010-07-01 @ 12:59:36
Postat av: Carina

Hej Anette!

NU (16 juli) upptäckte jag att du skrivit att du oxå varit i Piteå.Synd att vi inte träffades. Vi var där hela fredagen och del av lördagen. Sommarvädret har verkligen varit kanon. Nu börjar du väl snart att jobba så då blir det kallare... Du verkar ha tumme med han där uppe ;)

2010-07-16 @ 19:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0