Vilken dag

Nu återkommer jag om alla mina gåvor som jag fick av min familj.
Jag skulle boka lörd. 12/9 men fick inte veta vad som skulle hända då!
Det visade sej att det skulle bli min ANETTE - dag.

¤ Lugn härlig morgon - skulle vara klar kl. 13  ( hann dricka kaffe m. Maja o Wilma (saft) )
¤ Buss upp till stan - flanerade på stan (m. Totte )
¤ Gick in på Telia - fick välja en egen, alldeles egen telefon - o den är ...




... rosa o jättefin o den är min från start !!!

¤ Fikade gott på Waynes coffie
¤ Strosade runt ett tag till innan vi  ...
¤ gick upp till Tatoong o åt Västerbottenost gratinerad oxfile - mmm
¤ Sedan korsade vi möjligheternas torg för att gå på BIO



The ugly truth ... oj vad vi skrattade  : )

¤ Efter bion blev det dags för pubbesök o en god drink.
¤ Kvällen avslutades längst upp på höghuset i Erikslid med bubbelpool, bastu o den fantastiska panoramavyn över Skellefteå. Självklart hade Totte fixat både gott att smaska på + goda drycker

Det kan man väl kalla en helt ok dag/present!

Ps. Tack till fam. Hedlund / Marklund som tog hand om Nemo. Jag hade tänkt "lägga" in Halleluja (shrek song) till dej Ulrika ( den var ju super ), men när låtarna på youtube är "inbäddade" så kan man inte kopiera den : (  Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0