Michael Jackson tema



Jackson, King Of Pop, The Ikon

Calle - Bad. Tycker om honom fast han blev sågad av juryn ...

Camilla - Human Nature. Tror jag ska börja ha sådana där pants ...  Njae, tänker att jag inte skulle stanna upp om jag hörde henne på radio ... isåfall för att byta kanal! ... Eller är jag bara avunds??

Reza - The Way You Make Me Feel.  SCOORE  ;)  She did it again!



Mariette - I Wan´t You Back. Tycker den här låten är riktigt bra :) o jag tycker Mariette gjorde den rättvisa. + till henne.  "Pistolen"

Eddie - They Don´t Care About Us. Hejja Eddie ... hans bästa uppträdande hitills - tycker jag iaf o Laila o Bagge o Andreas ...

Tove - Will You Be There. Starguality lr hur!! Hon måste få fortsätta.





Nicklas - Black Or White. Tyckte faktiskt att Nicklas var helt ok.

Rabih - You Are Not Alone. När det går bra för Rabih är han ju hur bra som helst ... o juryn tyckte ju precis lika dant (jag kan nog ta plats med juryn) O tänk när Måns sitter i tv o säger till mej ... Love You !!

Erika - Beat It. Jag håller med Laila ... tyckte hon var bra!



Erik - Thriller. Jag tycker inte att Erik har starquality ... Även om han är duktig på att sjunga ...



... Tala om thriller ...




Kommentarer
Postat av: Carina

Jag gillar din resumé av Idol då jag har en förmåga att vika igen mina ögon efte halva programmet....

2009-10-17 @ 17:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0