Fairytale of New York

Jag försöker allt vad jag kan att få julkänsla -
kom just in efter en liten "pinksväng" med Nemo ... o gissa -
Just det .. Paraply behövdes - man blir galen o ledsen o allt på samma gång!!!

Men jag har kommit på ett knep, som säkert alla Ni andra också säkert använder ... Julmusik - o just i år 2009 så har jag för tillfället 2 favoriter som spelas flitigt!

Den första kan man höra i min favvofilm PS! I love you och den låter så här

Jag kan köra den om och om igen - jag är som de små barnen som vill se samma film hela tiden eller läsa samma bok flera gånger ...

Och den andra som jag får fram härliga julkänslor med är

 



Hoppas Ni tycker om dem o att Ni lyckas få lite jul innanför bröstet   ♥

Kommentarer
Postat av: Carina

Nu har jag nött låt nr 1 många gånger. Och faktiskt blir den bättre o bättre....

2009-12-03 @ 16:53:30
Postat av: Jörgen Kärr

2 fantastiska låtar !

2009-12-04 @ 18:54:46
Postat av: anette

Skoj Carina att Du tycker att den tar sig (Kul att mannen i Ditt liv tyckte om dem) ...

O Jörgen - Du verkar ha lika god smak som mej ;)

2009-12-05 @ 15:31:06
Postat av: Carina

Här händer det inte mkt :(. Alltså på bloggen tänkte jag ;)

2009-12-08 @ 21:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0