Vilken helg...

...jag har haft... 5+1 tjejer på vift...
"viften" började redan kl.7:30 på lördagsmorgonen då vi fick lifta med chc´s buss till UMEÅ...
Därefter blev det SHOPPING ända fram till 16!!! ..Det var trötta brudar o fötter som klev in på Scandic Plaza Hotel...men hur skönt var det inte att bo så nära...
det var inte bara hotellet som var nära, även restaurang Costas låg alldeles brevid...och vilken god mat...Jag åt Gyros med massor av Tzatziki mmm..
Okej vi åt alla massor av Tzatziki, vilket nog var tur...undrar hur det luktade på våra hotellrum...
Vi satt lääänge på Costas men till slut lockade hotellrummets sköna bäddar på oss. Jag älskar den "lätta" känslan som hotellakan ger...
Söndagmorgon = Hotellfrukost . Och en väldigt god sådan...är nästan mätt än...
14:10 Skellefteå...nu behöver ni inte sakna oss längre..We are back...(Efter en färd med en busschafför som man sent kommer att glömma )

VAD VORE LIVET UTAN VÄNNER  ♥




Kunde ha vart vi...förutom att vi var 2 till..    LOVE YOU ♥

Kommentarer
Postat av: Annalena

Vad jag har tur som har så härliga vänner som man får tanka den "goda" energin ifrån! Det är bara synd att en helg går så fort...men nu får vi se fram emot nästa träff som Annah ska fixa! Längtar redan! Här kommer adressen till the mum song som vi pratade om! Hoppas att den funkar, du får kopiera in den. Det kan vara någon liten rad som du känner igen dig på...

http://www.youtube.com/watch?v=W8IlzH-KyXk

Sköt om dig! Kram

2009-03-02 @ 20:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0