Vilken härlig dag

Idag har jag suttit och sovit i solen för första gången i år = HÄRLIGT : )



Träffade Carina m. 2 killar i morse...( 2 killar !!!) ..tänker jag efter så var jag ju inte sämre - jag var ju också ute med 2 killar. Fundera på den du ; )  Morgonstund har guld i mund.
På eftermiddan var det dags för promenad 2...snart sommar vet ni, gäller att ligga i...
Nu utgick vi från Tord o Ulles hus...en solig promenad som slutade i deras soffa framför TV,n...förlust för AIK (vågar knappt säga - who cares... int ja iaf )

När jag ser blomman känner jag ett visst sug efter att ta upp intresset för fröer...hoppas det håller i sej...min (vår) trädgård behöver uppdateras...ska försöka hitta suget efter att påta i jorden igen.

CARPE DIEM  ♥

Kommentarer
Postat av: Annah

Två killar.....hmmmm.....kunde jag väl tro....hmmm....jag tror jag har löst din lilla gåta. Själv önskar jag också att jag skulle fröa mer men jag har så lite fönster att låta den växa i från start så jag tror jag gynnar Trädgården som vanligt.

Kram Annah

2009-03-22 @ 07:35:53
URL: http://ljuvligahem.blogg.se/
Postat av: Carina

Dessutom hade jag middag med två! killar + väldigt gott Elvis Presley vin. Vilken dag va? :)

2009-03-23 @ 13:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0