Tonåringar



Man står verkligen högt i kurs nu för tiden...helst hos den yngre i familjen...
Fick med mej Sara idag på en långpromenad...då är min dag klompett ♥ Jag är lätt att glädja ; )
Har gått omkring med 2 stegräknare idag...Överdrivet ? - Ja kanske..men jag tyckte att det räntade så lite med "jobb"räknarn så jag ville jämföra m.en som vi har hemma!


Och vet ni vad...JAG HADE RÄTT...hemmaräknaren visar 1700 steg mer...DET VAR VÄLL DET JAG TRODDE..HA
Då blir det ju genast lättare att komma upp i 10 000. Gissa vilken räknare jag kommer att använda!
Kommer det här att bli ngn sjuka...

Ska ta en lång härlig dusch nu, ta på mej en skön pyjamas o sedan krypa ner i sängen o se en film...hur härligt låter inte det...
Stegräknarn får vila till imorrn.

PS. Tittade upp på min överskrift o tänker att barnen nog pustar över oss Föräldrar..

SIMMA LUGNT  ♥



Kommentarer
Postat av: Annah

Självklart ska du använda stegräknaren som gör du glad!

Kram Annah

2009-03-09 @ 18:32:39
URL: http://ljuvligahem.blogg.se/
Postat av: Carina

Idag har jag nästan 10 000. 9459 steg och jag ska inte gå o lägga mig än. Och tänk att jag har jobbräknaren :). Skämt åsido, så är jag bara avunds på dig som kan välja räknare.

2009-03-09 @ 20:29:52
Postat av: Anette

Jag har 14 767 på min glädjeräknare...o ni har rätt...det är den jag kommer att använda!

PROMENERA PÅ <3

2009-03-09 @ 21:40:02
URL: http://anettte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0