OJ

Vad har jag gjort idag då...
Varit till Umeå igen!!! Två lördagar på raken...Måns hade match mot Teg kl 16 så då passade vi (jag, Totte, Sara o Emelie) på att fara tidigare för att shoppa i storstaaan. Marklund/ Hedlund...(få se...är dom gifta...nej visst ja - det var de ju inte ;)  ) var också där. Vi möttes o intog en nyttig o stärkande lunch/midda. ♥
Måns match var väll ingen höjdarmatch...men vad gör det - det kommer nya matcher. Tycker faktiskt att de har börjat tacklas för mycket...akta er som rör min Måns...ni kan få en arg Anette runt halsen!!

På kvällen kom goda grannarna över...alltid lika roligt ♥

Nu har jag fått ihop 8347 steg på min stegräknare - hur svårt kan det va att få ihop 10 000 steg...
Mina 8347 steg har gjort mej trött iaf, så nu tar jag 10 till o går till sängen...VILKEN GÅVA ATT FÅ SOVA (pappas favvouttryck)

    ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0