FREDAG

♥ Åh va skönt...tänkte försöka lägga in ett inlägg medans jag har rast - hade det varit i början av min bloggkariär hade det inte gått kan jag ju lova...Spännande info va?!
Ska försöka "hänga" kvar på jobbet så att Totte o barnen(!) hinner förbereda middag o att de hinner gå ut med Nemo.
Måste väll liks gå ut med honom senare ikv., ..vi har ju fått stegräknare från jobbet o man bör ju helst gå minst 10 000 steg per dag...jag har haft den i 2 dagar o än så länge har jag klarat det.
Snart är rasten slut.....
HA EN ALLDELES..ALLDELES...UNDERBAR FREDAGSKVÄLL  ♥

Kommentarer
Postat av: Carina

Heja Anette!

Jag tycker att jag har sprungit fram o tillbaka och upp o ner i trappor hela tiden i två dagar men jag har inte kommit upp till 10000 steg någon dag. Kanske i morgon....

2009-03-06 @ 17:30:38
Postat av: Anette

Vore det inte för mina Nemo-promenader skulle jag ha svårt att få ihop det! Jag tror du klarar det imorgon...imorgon är en bra dag!!

2009-03-06 @ 19:14:56
URL: http://anettte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0