Fjällen



29,e mars 2007....då hade vi härligt väder vill jag lova. Solen lyste från första stund till det att vi packat  ihop o var på väg hem. ..Underbart.!
Det var kallt på nätterna så backarna var super...när man satt i grottan var det så varmt att folk satt i t-shirts (en del hade shorts ; )  )
Blå himmel så långt ögat kunde se....
Snart är det dags igen - men man vågar ju knappt hoppas...sån supervecka får man väll bara 1 / livstid...
Vädret gör mycket - det kan man inte komma ifrån - kul ska vi ha hur som helst
Vi är ju lediga o är i fjällen....  
Hemavan  ♥

Kommentarer
Postat av: Annalena

Underbart! Det roliga är att alltid då jag tänker på fjällen så tänker jag sol+snö, som det vore självklart med fint väder, toppenbackar och mat utomhus...Det finns väll inga andra alternativ?! Det är i alla fall lätt att sitta vid köksbordet, över tentaplugg och se solen utanför o drömma om fjällresor istället för att koncentrera sig på läsandet! Vi ses om inte annat i Hemavan!

Kram Annalena

2009-03-20 @ 08:30:48
Postat av: Anette

Jag håller med ...fjällen o sol hör ihop!

Varje år säger vi - bara det inte regnar..det mesta går men det känns inte skoj om det blir regn :(

Vi har ordnat en större bil (har jag redan berättat det?) så vi kommer att vara 6 pers. i vår lgh. :)

SEE YOU...........kram Anette

2009-03-20 @ 17:26:09
URL: http://anettte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0