40 * 5

Jag o Totte var på 40 års fest igår. Det var 5 st tjejer som fyllde 40 o den vi var där för heter numera Susanne Mårtensson.
En riktigt trevlig kväll blev det med roligt folk, god mat, lekar o dans för de som ville.
En fråga som kom upp ett X antal ggr under kvällen var om Totte gick på Getbergsskolan....
Svaret är fortfarande nej - han gick på Moröskolan....
Roligt att träffa Crille m. fru o Mulle m. fru det blir ju faktiskt alldeles för sällan!



Här har vi Mulle som håller på att spara till Johnny Depp skägg ; ) Hejja Mulle!

Nu måste vi snart ut i det här tråkiga vädret - Måns o hans lag har match mot Burträsk.

Kommentarer
Postat av: Jörgen

men för tusan ta bort bilden !!!



men det borde väl gå.... fast då måste jag nog spara håret också...

2009-06-14 @ 19:34:12
Postat av: anette

Jag tycker Du ska vara stolt över bilden (men menar Du det riktigt allvarligt :( så gör jag ju det såklart).

Lite längre hår o en snitsig hatt så är Du nära...



8 jobbardagar kvar till semester!!

2009-06-15 @ 18:40:06
URL: http://anettte.blogg.se/
Postat av: Jörgen

ok, låt den vara kvar... är ju inte oftast man får vara med på bild nånstans.. fast jag ser lite väl trött ut... är ingenting mot vad jag var och ännu mer trött igår...

2009-06-15 @ 19:13:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0