Våga flyga

Nu har jag läst ut Våga flyga av Lisa Jewell....jag är ingen snabbläsare men jag njuter verkligen medans jag läser..(om det är en bra bok vill säga..) Våga Flyga var en sån där bok som man inte vill ska ta slut....känns nästan som man förlorar ngra nyfunna vänner!
Ser att Jewell också skrivit Ralphs Party och Typ Trettio.....dom måste jag också få tag på...

Så var den här helgen snart slut ...snabb överblick över den...;
♥ Fre - Såg Måns spela DM - match mot Burträsk (i Boliden). Burträsk vann
             efter förlängning : (
♥ Lör - Var på A-torp (estetlinjen -Bild o Form) o på Kaplan (teknik - Inredn.
             o Design)...SPÄNNANDE
          - Vindelgatan goes to Kadettgatan...Trevlig kväll med Micke+Maja+Wilma,
             Peter+Helen
hos Patte+Lotta....inge kalas utan kras....  ; )
♥ Sön - Lunch i Örviken hos Mor o Far. Syster med sötnosarna Theo o Edwin
             var där...brodern var också på plats.



Känner mej nu förväntansfull att avsluta en bra helg med Anna Gavaldas bok Tillsammans är man mindre ensam.....tycker om titeln..(har lånat även den av Carina..hur mycke bra böcker har kvinnan ; )  )
För att förgylla söndags kvällen ytterligare slår jag upp en skål med...

   ♥ SES ♥

Kommentarer
Postat av: anonym

Den boken ÄR fantastiskt bra. har den själv! Den ger en ett mänskligare perspektiv på att vi alla behöver vara betydelsefulla - för någon.

Viljan och önskan om att vara sedd och älskad för den man är..



Trevlig läsning!

2009-01-19 @ 12:54:39
Postat av: anonym

Den boken ÄR fantastiskt bra. har den själv! Den ger en ett mänskligare perspektiv på att vi alla behöver vara betydelsefulla - för någon.

Viljan och önskan om att vara sedd och älskad för den man är..



Trevlig läsning!

2009-01-19 @ 12:55:25
Postat av: Annalena

Vill inte säga för mycket om boken "tillsammans..."men jag sträckläste den iaf. Jag har även hört att filmen ska vara bra men har inte sett den än. När man just läst en bra bok så skulle man vilja ha en till som är lika bra för att förlänga den känslan man bara kan få av bra böcker. Hoppas att du gillar boken oxå! Sköt om dig min vän!

Kram Annalena

2009-01-19 @ 18:34:25
Postat av: Carina

Många bra böcker har jag allt... :)

2009-01-19 @ 21:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0