NYTT ÅR.....

....och hoppas det blir ett bra ett...för alla-stora o små.
Har haft ett härligt jullov med fam., vänner och tid att "bara vara". Just nu har Sonen 2 kompisar här och dom vill gärna ha datorerna...måste snabba mej.... Ofta hinner jag bara sätta mej brevid datorn så står ngn o hänger vid min axel o skyndar på!! Jag ska nog önska mej en egen sådan där liten portabel dator....det skulle vara perfekt.

Idag har jag iaf åkt slalom med 4 tonåringar. Vi gjorde halvdag på Klutmark.....premiär för i år....man blir alldeles lycklig.
Det är verkligen alldeles, alldeles   UNDERBART !!!


I lördags var jag o Totte på bio o såg AUSTRALIA. - Jag har bara en sak o säga....HUGH JACKMAN....o la la 


Vad säger ni.....jag bjuder på en till...


Skynda er flickor till bion...Ha det gott alla....Carpe Diem <3

Kommentarer
Postat av: Marie M

Hejsan

Jag blir såå avundsjuk vi bara måste komma oss iväg till slalombacken snart. Även filmen verkar var något att satsa på :) Jag brukar titta in till dig på din blogg då och det är så kul att läsa om vad ni har för er.

Kramar Marie

2009-01-06 @ 21:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0