nära nu..

...fredan menar jag...veckans bästa dag tycker jag (just nu iaf).
Ikväll är pappa o mamma på hockey (aik - brynäs...hoppas jag fick det rätt). Det var pappas present från oss o storebror med fam. Totte o storebror är också där och hejjar...undrar just hur det går för dom...(aik allså)

Mamma har  namnsdag i morgon...GUNHILD....Grattis i förskott ♥



Annah - Du undrade hur jag fick de söta ♥...Jo, när jag gör mina inlägg så finns det ett tecken längst upp som ser ut så här..Ω.. Jag trycker på det o då kommer det fram olika tecken som man kan använda. Hoppas det fungerar för dej med!

Man tar efter sina föräldrar..(det kan väll ingen ungått att höra)...så även jag - Jag följer hur dagarna blir ljusare o ljusare för var dag som går. Det blir som en sjuka...det är nästan det viktigaste när jag läser norran. Solens uppgång o nergång!!
Idag gick solen upp 08:34 o ner 15:08....Vilken lycka när dagarna blir ljusare...Livet återvänder

CARPE DIEMCARPE DIEMCARPE DIEM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0