...idetorka

...det är just vad jag har nu.
Har haft stängning på jobbet o ska öppna imorrn...känns inte som att det är lönt att dra igång ngt.
Gör bort det vanliga - sätter igång diskmaskinen o tvättmaskinen. De körs varje dag...hur mycket porslin o kläder använder man igentligen!! Diskbänken blir iaf tom..men tvättkorgen...den ser jag aldrig botten på.!
Jag anar att det inte bara är så hos oss..............hoppas jag då.

Är inne i ett litet lässtimm just nu - det är härligt att försvinna in i bokens värld.
Dottern fick en bok av Katarina Von Bredow i julklapp, den heter "som jag vill vara".


Ska försöka läsa ngn fler av hennes böcker. Den var bra o tänkvärd....Handlar om en tjej som är 15 o blir gravid....
Fick låna en ny bok av Carina på jobbet idag ..det blir perfekt att börja med den ikv. Den ser ut så här


Våga flyga av Lisa Jewell....ska nog poppa lite popcorn o börja läsa.....
..o ni...CARPE DIEM..varje dag =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0