Äsh..

...så fina var vi väl inte...;)  Tack så jättemycke för de fina komplimangerna..- Det var iaf en stor dag  o för oss blev den helt PERFEKT.
Fredag...mmm...slutade tidigt (blev erbjuden 200:- att byta öppning mot en stängning...nappade inte ;) Tog en långpromenad med Nemo...fixade mat till Sara o Måns som skulle iväg till olika sportevangemang. (Stavas det så?)
Ni fattar ändå.  - Sara till Burträsk (Totte med) på en innefotbollscup - Måns till Vindeln för en ishockeymatch.
Och hemma i soffan sitter Anette...snarare ligger Anette...- har sett Let´s Dance för 1:a gången i år! Jag har hört folk prata om Morgan hit och Morgan dit..Hur fantastisk han har varit...o jag måste erkänna att jag föll för hans charm också - t.o.m. David fick sej en prov snurr så där i farten. Det var skoj. Känns lite konstigt, men härligt, att vara solo o sitta o skratta högt för sej själv. 



Nog om detta.. Annalena - jag hoppas du fick dej en egen, hel semla...det är du värd ♥



Solen gick idag upp; 08.31  o ner; 15.12       NJUT AV FREDAGSKVÄLLEN ♥

Kommentarer
Postat av: Carina

Du börjar verkligen bli gammal :) när du observerar när solen går upp o ner. Men det är ganska charmigt. Jag bjuder kanske 500 nästa gång:) PS. Idag blir det bara EN kommentar....

2009-01-31 @ 18:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0