..Anna Gavalda..

..förlåt om ja tjatar - men vilken HÄRLIG bok !!
Om ni inte läst den säger ja bara - LÄS DEN - ja skulle bli förvånad om ni blir besvikna.
Såg faktiskt filmen idag också.....den var också mysig - som vanligt är det massor som fattas o man har gjort sig andra bilder....men ändå.

Vad har jag gjort idag då...
♥ Gått till Ske-hamn för att se Måns (o hans lag) spela innebandy-
   match. Seger med 7-1 : )
♥ Långpromenad med Totte..(o Nemo ) i skogen. (jag våga)

Sedan läste jag ut BOKEN, såg filmen o här sitter jag nu...söndagkväll...jag ♥ Totte ska snart se ARN. Det är perfekt att se en film på söndagskväll - o ladda för en ny förhoppningsvis härlig vecka!



♥ Nu ser vi till att v. 5 blir en BRA vecka....Carpe Diem♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0