SNÖ

...vilket snöfall...det var länge sen vi hade så här höga snökanter utanför vårt hus. Som tur är hade vår snälla granne Gunnar tagit bort det värsta med snöslungan ♥
På tal om snällt folk = HELEN....vad snällt av dej att skjutsa 2 olyckliga tjejer till skolan...det var ju störtt omöjligt attt cykla idag. En stjärna i himlen för dej Helen ; )



Det blev en guldstjärna!!  En annan vi ska skänka en tanke är min SKÅLkompis Carina som blitt sjuk.



Bästa vännen vid förkylning är sängen...har jag hört...Krya På Dej..♥
O nu ska Anette äta en....SEMLA...jag håller på att slå ngt rekord tror jag...sen ska jag powerwalka med Nemo!

TJINGELING

Kommentarer
Postat av: Carina

Tack för omtanken. Det kanske blir en skål i

wisky:( ikväll. Allt för halsens skull...

2009-02-06 @ 10:50:34
Postat av: Carina

Förresten så liknar nog bilden på förkylningstanten? mej. Förmodligen ser jag ut så på måndag, rödnäst o ful i håret. Frissan sköt jag på i TVÅ veckor.

2009-02-06 @ 10:53:00
Postat av: Annah

Ha en trevlig helg och ät inte ihjäl dej på semlor!

Kram ANnah

2009-02-07 @ 07:38:23
URL: http://ljuvligahem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0