måndagskväll...

...igen! Veckorna går fort nu...o få se nu...måndagkväll - är det då vi äter semlor Totte!! Måste skärpa till mej..annars står snart Anna Skipper utanför min dörr : Du blir vad du äter...EN SEMLA !!



Hade kort dag på jobbet idag..vilket betyder att jag brukar ta en långpromenad när jag kommer hem...men  kors i taket gissa vad som hänt - SilverSara hade tagit en 1-timmes promenad med Nemo !! WOW säger jag bara...OJ så skönt att för en gångs skull slippa. ( Visst var han söt som valp )



Silver Sara var o är en riktig sötnos också ♥
Oj nu har jag visst kökstjänst ..- Vi hörs..

Kommentarer
Postat av: SOFIA

Han är fortfarande söt!! det är supersnälla silversara också ;D haha

2009-02-09 @ 18:58:47
URL: http://sofialu.blogg.se/
Postat av: Carina

Jag tror inte att dt är nån risk att di blir en semla - semlor är inte så snygga håret som du är. Lite avis är jag allt....

2009-02-09 @ 20:07:40
Postat av: Anette

Tack för att du tycker det snälla Sofia och Tack snälla Carina för att du tycker jag är snyggare i håret än en semla....;)

2009-02-09 @ 21:04:04
URL: http://anettte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0