Härlig...

...februaridag ! Har just kommit hem efter en promenad med Nemo. Vi gick nere brevid vattnet (isen) 0 det var ganska många pimplare igång...jag tycker alltid det är skönt att de har kommit igång innan jag själv börjar ge mej ut på isen. Då kan man fråga hur tjock isen är...o de skulle väl knappast sitta där om den var för tunn !



Längtar efter dessa stunder i vårsolen...de är guld värda !
Vårsol o Gofika..mmm...på tal om gofika...
Totte - Jag fick ingen semla igår...ILLA, ILLA - Kom igen nu :D...Kanske ikv ...♥

Kommentarer
Postat av: Carina

Ser härligt ut detta. Snart kan vi ta fram brassestolen på rasterna igen. :)

2009-02-03 @ 17:18:02
Postat av: Annalena

Vilken underbar bild! Man blir så fantastiskt glad av solen och den vita snön! Finns det något härligare? Ha en bra tisdagskväll!

Kram Annalena

2009-02-03 @ 19:51:26
Postat av: Annah

Håller med dej! Jag längtar sååå tills det går att sitta på altanen och njuta av solen, men än får vi visst vänta för snön verkar ska invadera oss först!

Kram Annah

2009-02-03 @ 22:23:17
URL: http://ljuvligahem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0