Har just..

..gått en promenad med Nemo...en kall men vacker promenad...har ni sett hur träden ser ut...varenda liten gren är täckt med frost!
Torsdagskväll...det borde betyda att fam. Hedqvist ska städa/ röjja i detta hus...el.var det en piggstia...
Mäns o Totte är i Burträsk (hockeymatch) o Sara far snart på fotb.träning...o vem blir kvar att städa..jo



Är man inte häxan surtant så är man städtant...vilket brukar leda till att man blir...surtant igen...Jag som bara vill vara gladtant o snyggtant!! Imorgon kväll kanske...då ska jag göra det jag är bäst på (brukar Totte säga) -sitta o se snygg ut!!
...Skulle hellre tro att jag då förvandlas till TRÖTTANT ; ]

♥ LOVE, PEACE and UNDERSTANDING ♥

Kommentarer
Postat av: Carina

Hoppas att du är piggtant på jobbet. :)

2009-02-12 @ 19:53:49
Postat av: Anette

Jag lever ju i en PIGGstia...så självklart är jag en PIGGtant också... ;)

2009-02-12 @ 20:38:51
URL: http://anettte.blogg.se/
Postat av: C. Hj

Härligt! Jag hade en lite känsla av att ett ev svar skulle hansla om piggar...;)

2009-02-12 @ 21:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0