Godmorgon

Klev upp kring 8...åt en god , uppiggande (stavas det så?) frukost...gått en långprommis med Nemo (..o Totte)...druckit kaffe o sett Super G...o snart börjar skidskytte. VILKEN HÄRLIG MORGON ♥  Det är så skönt att inte ha ngt uppbockat direkt från det man kliver upp.
Skjutsade upp Totte o Tord till Ske-Kraft Arenan igår...AIK-Rögle 3-2...HEJJA, HEJJA
Medan de hejade fram Ske-å motionerade jag o Ulle...vilka supertjejer...ska kanske inte berätta att vi sedan mumsade på smörgåstårta..mmm.
...funderar på att jag måste peppa Ulle att börja blogga...jag tror att din humor skulle göra sig perfekt på en blogg...Tords också för den delen  - Ni kanske skulle ha en tillsammans !!
Sen blev det "Mello" tillsammans hemma hos oss...


Visst var Alexander söt i sin ridhjälm...o förresten vi pratade ju om Martin i BWO o det stämde att han ganska nyligt gift sig...med en kvinna..
Det är härligt med musik iaf..här kommer en låt till dej Ulrika...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej vännen! Nu är Umeå nära! Jag är fortfarande datalös, men knacklar mej fram på min arbetslap så nätet kommer jag åt men inte min mail. Så händer det nåt med tanke på Umeåresan så har jag noll koll. Vore snällt om du ville vidarebefordra infon till min blogg ifall det är nåt av vikt och värde.

Jag har ett förslag: Vad tror ni om att åka till Umeå för ca halva priset. P97 ska möta Teg borta den dagen och åker från Kopparhallen 07.30 på lördagsmorgonen. Troligen rymms vi om vi vill och det skulle i så fall kosta en symbolisk summa till lagkassan. Skulle kunna tänka mej ca 80-90 kronor mot ordinarie 163:- Vad säger ni? Skulle du kunna kolla med de andra om du tycker att det är en god idé. Min mail du vet........

Ha en skön söndag!

Kram Annah

2009-02-22 @ 12:48:07
Postat av: anette

Det vore ju toppen...Får vi åka in till centrum då lr hamnar vi i en islada ngr km bort..? Jag mailar till de andra o utgår från att vi hamnar centralt;)

Ciao Bella

2009-02-22 @ 13:11:09
URL: http://anettte.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Tack för det härliga sällskapet igår!

Gissa om jag blev lycklig av "min" Dirty film.

Jag sitter bara och leeeeer, den förgyllde min afton.

Nu ska jag nog titta på den ännu en gång.

Kram

2009-02-22 @ 18:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0