F-möte..

...Redovisning av drogvaneundersökning o sedan f-möte med resp. klass. Totte gick till Måns klass o jag till Saras klass. Det jag alltid blir smått orolig för är när det kommer upp om ungdomars "förhållande" till "nätet"...att det finns mycke skumt där....att de måste tänka sej för med både vad de skriver o vad de lägger ut (bilder) o med vilka de har kontakt med..- ..allt är kanske inte vad man tror.. HU



FULA GUBBAR ...  Man vill ju skydda sina barn mot ALLT dumt, tyvärr går ju inte det...man får hoppas livets skola bjuder på övervägande positiva erfarenheter...OJ det blev djupt....
Ngt jag tror på (o upplever ofta) är WHAT GOES AROUND COMES AROUND ♥

Nä nu ska lillebror ha datorn...jag vill sluta kvällen med en vacker bild



♥ SOV GOTT ♥ TA HAND OM VARANDRA ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0