"egentid"

...det har ju jag o Totte börja ha ganska ofta...ny tidsepok!! Det är väll därför jag tycker det är så skoj med bloggningen :D
Totte sitter o ser..



2 and a half men...han sitter o skrattar högt för sej själv...själv väntar jag på ...



De är en guldkant på kvällarna (månd.-torsd.)...sen blir det Cesar Millan såklart hunden till höger heter Daddy och är världens coolaste hund...Efter det ska jag nog försvinna in i Joanne Harris bok EN DOFT AV APELSIN

      OJ den blev liten....Har börjat på boken o tycker om den redan från start...Förresten så har jag provat att byta design på bloggen ...ska nog prova ngra o se vilken jag trivs bäst med...CARPE DIEM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0