Tjing

får mej inte riktigt till att skriva i bloggen ... förhoppningsvis tar jag mej i kragen - snart!
Hos oss är det som det är hos de flesta nu - Mycket, men mycket av det är ju skoj också.

Har börjat att jobba idag igen, efter 2 1/2 vecka sjukskrivning vilket känns riktigt bra ... det är roligt att höra att man varit saknad  :)  Man säger ju ofta ; - Inte tackar någon dej för att du faktiskt kommer varje dag! Ursch så dumt - det känner då jag själv, allså hur glad jag är att mina arbetskompisar är av ett friskt släkte o att de faktiskt inte känner efter för mycket ... det är då jag Väldigt Tacksam över   ♥  (Vi har ju faktiskt provat på den andra sorten också!! )



Julgranen är klädd och julmusiken är nästan alltid på ... o snart är det dags för bonden



o hur söta är inte Thilde o Stefan ...

Kommentarer
Postat av: Carina

Hur söt? är inte Roger då ;).

2009-12-17 @ 08:39:17
Postat av: anette

Man kan inte bli annat än kär i den hunken ...

2009-12-17 @ 21:15:01
Postat av: Anonym

hahahahahhahahahahah. Skaffa blå små badbyxor åt Tomas så kan du nog vara nöjd med honom i stället... Hihihi

2009-12-18 @ 18:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0