Ni kan aldrig tro...

...vad jag har gjort idag...SPRUNGIT...wow jag är impad av mej själv...
Bildbevis finns men Sara var med o jag har fått order av henne att inte visa bilderna.
När vi var ute o sprang mötte vi en annan duktig tjej...Anna.H...Hejja Anna..vilken girlpower.
Jag måste erkänna att jag inte hade gjort det om inte Sara hade varit så ihärdig...
Så här i efterhand så är man ju jättenöjd...o imorgon kommer jag ha jätteont...

Torsdagen bjöd på en härlig kväll;
När jag kom hem var det fint i huset, tulpaner, påskägg o påskpynt på bordet...manblir alldeles lycklig! Totte hade lovat barnen att de skulle få köpa sin midda på Subways o just när vi var på väg knackade det på dörren..



En liten påskkärring stod på bron...bland det sötaste man sett  ♥
Btw ...upp till stan...köpte mat...tillbaks till gatan...åt mat...gick över till grannarna...hade en TREVLIG kväll med plankstek (vi fick smaka från deras lyxmidda..Mums)...god dricka...kortspel...o TREVLIGT sällskap = perfekt kväll på gatan : )
Påsken började på ett bra sätt...Tack Totte för städningen o inhandlingen av all mat ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0