Min käraste, käraste

...vinkaraff har gått i kras...snyft - den har varit perfekt på alla sätt.
Den stog i vårt överfyllda hörnskåp (ett sånt som nästan alla kök har )... jag bara öppnade som vanligt o ut föll den sakta, sakta...Sakta men tillräckligt fort för att jag inte skulle hinna fånga upp den...sådär som i slow motion...buhu
Jag kände att jag ville ge ngn skulden o bli arg på ngn...men var tvungen att inse att det var faktiskt jag som ställt in den där tidigare o att jag har alldeles för mycke tjafs där inne.
Det kunde väl ha fått varit ngn av de tusen BIG pack som trängs därinne...inte min kärast, käraste...


Kommentarer
Postat av: Annah

Men vad trist! Alltid tråkigt då en favvo pryl går i kras, men som tur är så finns det de som livnär sig på att sälja nya :)

Kram

2009-04-15 @ 08:56:42
URL: http://ljuvligahem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0