Länge sen sist

Har hunnit ha 5 härliga dagar i fjällen...Hemavan = Lovely  ♥
Känner jag mej hysteriskt utvilad? (förhoppningsfull arb.kamrat undrar )....Jag är ledsen men det gör jag inte. 5 dagar går så fort...före känns det som en evighet - men ack vad man bedrar sej!
Fylld med ny energi?....Ja hellre det...det är ngt visst med fjällen...
I år provade vi en ny variant...vi lånade med oss var sin kompis till barnen. Det visade sej bli en höjdare - alla nöjda o glada : ) Barnen skötte sej superbt!

Skönt att komma tillbaka till verkligheten o börja med en ledig helg....det kan behövas - väskor ska packas upp, kläder ska tvättas o man ska återgå till verkligheten...vardagen..

Vardagen blir ju faktiskt precis vad man gör den till.. o Du..Våren är ju här




Jag o Totte....♥             (april, april )

Kommentarer
Postat av: Annah

Åh så skönt med fjällen! Jag vet inte vad som hände med våra årliga turer dit.....jag tror att de försvann då Wille kom. Hmmmm de måste vi ta upp igen det är ju så härligt!

Ha en skön helg här hemma!

Kram Annah

2009-04-04 @ 07:50:41
URL: http://ljuvligahem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0