Kortdag på jobbet

Oj så skönt ... o att det sen är härligt väder gör det hela ännu bättre.
Pappa är här o jobbar med Sara o Måns rum, mamma har rastat Nemo o Totte har så ont i munnen att han valde att inte jobba efter lunchen. Trevligt att ha folk hemma när man kommer hem...jag menar det faktiskt.!



Fikapaus i solen  ♥  Skönt med föräldrar som ställer upp i alla lägen  ♥



Nu sätts gipsplattor upp, sedan är det dags för tapetsering...snart kommer vi Anna ( Färg o Tapet ).
Totte behöver inte vara med på bild...stackar´n ser ut som han har påssjuka...
Jag har glömt att berätta att han fick inflammation o går på pencellin o värktabletter...till utseendet påminner han om en hamster som lagrat mat på ena sidan...  ; )  ♥

Kommentarer
Postat av: Annah

Länge sedan jag hade tid att titta in på din blogg, men jag ser ju att ni inte ligger på latsidan där hemma. Spännande! Vilken fantastisk pappa du har som hjälper er med nya väggytor mm. Nice! Och självklart ska ni komma och handla tapeter och annat av mej, men kolla bara så att jag finns på jobbet då ni dyker upp. Ni är sååå välkomna.

Kram Annah

2009-04-23 @ 13:20:07
URL: http://ljuvligahem.blogg.se/
Postat av: anette

Vi ska absolut komma när Du är där...proffshjälp skadar ju aldrig.

Kram Anette

2009-04-23 @ 20:23:55
URL: http://anettte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0