Åh nu längtar jag efter..

...min säng. Ni skulle bara veta hur skön den är...
Har bakat en långpannekaka ikv. - hur kul kan det va??
Jag vet att det man tycker är skoj blir man också duktig på...o det man är duktig på blir skoj.
Dit har jag tyvärr aldrig kommit...
...men jag är väl bra på annat...jag tycker ju att det är skoj att vara ledig ...

Här kommer en gammal favorit till mej...tyvärr slutar den lite abrupt...
Sinead O´connor      Ingen går att jämföra med Dig




Visst är den bra...    FÅNGA DAGEN   ♥

Kommentarer
Postat av: Carina

Jag kan bara hålla med i hela inlägget. Baka är ju inte så kul och då blir man ju bevisligen inte nåt proffs på det. Jag har ju turen att bara behöva sälja fika i kväll - inte baka :). Ledig är jag också bra på att vara. Och låten - den är jättebra.

Ha en skön Valborghelg/Carina

2009-04-30 @ 08:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0