9d Örjan

25 år sedan jag gick ut 9an, o igår var det dags att träffas igen!
KLASSFEST FÖR 68:orna PÅ STATT
Kvällen började på Pattes härliga altan där det för övrigt var utlandsvärme - det blev så varmt att vi satt oss i skuggan!
Sedan gick kvällen så fort o allt var så trevligt ( kan inte hitta ngt bättre ord ) för det var det verkligen. Träffade folk som jag nästan glömt bort, träffade folk som jag har tyckt ( o tycker ) väldigt mycket om...träffade även "mina" tjejer som jag fortfarande umgås med  ♥

Söndagen har varit en riktig slappardag ... Oj så skönt att unna sej en sån...att det sen blev en solig dag o att jag kunde tillbringa mycket tid i solstolen - gör den ännu bättre.
Få se...jag har startat en tvätt, startat en disk...THAT´S IT
Som en bra avslutning av denna helg ska vi snart se HUGH JACKSSON i Australia...MmmMumma







Se men inte röra...

Kommentarer
Postat av: maja

Du är för kul!!

Se men inte röra....

// Maja

2009-04-26 @ 20:26:00
URL: http://http//majjjjas.blogg.se
Postat av: Annah

Vad kul att ni hade kul. Jag sitter här och bara ångrar mej! Varför for jag inte.....rackarns torrboll man är.

Ha en bra vecka!

Kram annah

2009-04-26 @ 21:06:37
URL: http://ljuvligahem.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med dig om att det verkligen var trevligti lördags! Och vad konstigt det var att känna igen så många ute på lokal en lördagkväll...Kändes som att tiden stått still! Hoppas att Annah snart tar itu med träff (en liten pik till dig Annah om du läser, sorry men du vet ju hur jag kan låta ibland?)så vi får ses och surra ett tag! Take care. Kram

2009-04-27 @ 19:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0