Söndag

Måns lag vann med 3-2 (det var på gnäll'n). Heja Måns!  Heja CHC!

Har hunnit med en skogspromenad med goa vännerna Ulrika och Tord....hade tänkt ta med kameran så att jag kunde ta kort på Nemo o Alice, men batteriet var dött!! Typiskt.
Tänkte att när andra lägger in så snygga hem-bilder, kunde ju jag lägga in lite snygga hundbilder ;)
Nemo är ju bara ACCEPTABEL i hunddomares grumliga ögon.....i mina klara är han perfekt! Jag tror att han är det i Alices ögon också.

Sedan var det kalasdax för Totte och Knubb. (42 o 46) Skrev jag rätt nu??  42 o 46, det ser ju alldeles för......gammalt ut!
...men det spelar ingen roll - jag tycker om er ändå ;)
Kalasmiddag o kalasfika...Så var den helgen över!...Hur gick det till, den började ju nyss.

CARPE DIEM

Kommentarer
Postat av: Annah

Vilken skön dag du verkar ha haft!

Visst är detta bloggande kul!

Ha en skön vecka!

Kram Annah

2008-11-16 @ 22:14:34
URL: http://ljuvligahem.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj, då har man ett till uppdrag som gammal vän! Jag som är så dålig på att vara in på bloggar!!! Men jag skyller på att jag sitter vid datorn hela dagarna och därför får nog av det på dagarna och därför ägnar min fritid åt något annat som berikar mitt liv. Vad nu det kan vara...? Men jag ser att det är fler som har mycket kring barnens sportande, så det är väl så den här tiden i livet.

/Kicki

2008-11-17 @ 16:37:23
Postat av: Ulrika

Wow vad duktig du är på detta OCKSÅ!!!

Hoppas att ni hade en mysig afton med god mat igår.

Nu ska jag gå och hälsa på Tord på jobbet, man får ju inte glömma bort varandra!!!

Kram Ulrika

2008-11-17 @ 16:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0