Piteå

Jaha nu har man alltså varit i Piteå...nu borde jag i princip vara klar med årets julklappsinköp!
VAD HÄNDE.
Jo vi börja prova kläder åt oss själva, åt en smaskig lunch på subway, prova lite mer kläder, fikade på Ekbergs och vips var klockan 15:50 ! Hur gick det till??
Skäms Anette...2 julklappar var allt du hann med.! (Vi gick ju bara 6h på stan) Med den här tackten så blir det jobbigt att hinna klart innan X-mas ;)
Jag ska förresten ta Sara till hjälp och lägga in lite julmusik på min I-pod....har du inte en sån på din blogg Annah ;)
Måste be Sara hjälpa mej med att lägga in lite bilder också.

Måns hade innebandy-match idag. Hans lag vann med 5-3. Heja CIF .
kommer kanske bara skriva de gånger han vinner...det är ju mycke roligare...
Imorgon, söndag, har Måns hockey match. Skriver jag inget om det förstår ni nog hur det gick..

LÖRDAGKVÄLL  -  kan det bli så mycke bättre !!

Kommentarer
Postat av: Anna B

Det positiva måste du se och det är att du har startat upp julklappsinköpen...det har inte jag! Ska sätta mig ner och skriva en lista till att börja med... Kram Anna

2008-11-16 @ 15:02:30
URL: http://skrivanne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0