Onsdag

Vad har hänt idag då? ...Inte mycke utöver det vanliga, dvs en disk, en tvätt, en Nemopromenad.
Sedan blev det en bonde och en oskyldigt dömd! Härligt med en tv-kväll i mellanåt + en påse med skummtomtar. Mums..
OJ! Upp i givakt ...Barnen kom just hem - vi vill ha kvällsfika!!  Hotellservicen tar vid! 
Tomas klagade en dag på jobbet över vår hotellverksamhet, men fick inte den respons han var ute efter (medömkan!).
De tyckte istället (deras barn hade flyttat ut) att det lät trevligt och att vi skulle njuta medans vi fick ha dem hemma!!
Tiden går så fort vet ni.....Klart att jag fixar kvällsfika....vad gör man inte....de är ju rara (ibland)

CARPE DIEM

Kommentarer
Postat av: Annalena

Förstår precis vad du menar..Kom hem lite tidigare idag, lillasyster hos kompisar och jag tänkte yes! nu ska jag lägga mig i soffan, läsa nya mama och dricka cappuccino men vad händer? 4 hugriga grabbar står plötsligt i hallen och vill ha fika...det var den eftermiddan i soffan! För vem kan vila med fyra som pratar mer än de lyssnar! Men jag skulle aldrig vilja vara utan. Bedriver man hotellverksamhet med all inclusive så gör man.

2008-11-20 @ 19:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0