ÄNTLIGEN FREDAG

Äntligen fredag.....Härligt.
Kommer hem efter en BRA dag på jobbet! Kul att jag kunde "chocka" Carina och Liselott med att jag (av alla) hade skaffat mej en egen blogg!!! Utan SilverSara hade det aldrig hänt kan jag ju säga. Kom igen Carina....skaffa dej en blogg nu ;)
När jag kom hem tog jag en promenix med Nemonos. Det är konstigt att jag helt plötsligt tyckte att det var ett helt okej väder, kan det bero på att jag hade fredagskänning??! Gick förbi ett hus där de hade satt upp adventljusstakar, kändes lite tidigt...men..alla gör ju som dom vill. Kanske blev jag bara avunds?
När jag kom hem hade världens bästa Totte (idag är han det) stökat undan, tänt ljus, plockat fram snacks (mandariner, pepparkakor, skummtomtar och mina favoriter - Chrunchies) och ett Gott glas vin. Kan livet bli så mycke bättre...just då var det perfekt.
Imorgon bär det av till Piteå med mamma och syster (som bor där) . Vi ska köpa julklappar, luncha, fika och ha det bra.
Hoppas det blir så och att jag kommer hem med många julklappar. Det vore skönt att göra bort alla kusinernas klappar.

HA EN SKÖN KVÄLL    det ska jag ;)

MånsErik är förresten i Umeå och spelar hockey för fullt - HEJA Måns - HEJA CHC !

Kommentarer
Postat av: Annah

Men Anette....hur kul var inte det här då! Riktigt duktigt! Själv är jag inte alls så duktig. Letar fortfarande efter geist att skriva, men vem vet den kanske dyker upp då man minst anar det.

Ser fram emot fortsättningen på din blogg!

Ha en skön helg!

Kram Annah

2008-11-15 @ 15:11:44
URL: http://ljuvligahem.blogg.se/
Postat av: Carina

Hej du! Det kan nog dröja mkt, mkt länge innan jag skaffar en blogg. Men jag njuter av att läsa din. Vi ses på måndag/ Carina

2008-11-15 @ 18:34:52
Postat av: Anonym

Hej du! Det kan nog dröja mkt, mkt länge innan jag skaffar en blogg. Men jag njuter av att läsa din. Vi ses på måndag/ Carina

2008-11-15 @ 18:35:39
Postat av: Carina

Hoppsan, det blev lite många av samma sort här.

Carina

2008-11-15 @ 18:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0