Snart måndag...

Måste börja att tillägga från gårdagen att Totte hade städat nästan hela huset när jag kom hem från staaan. När killar städar är det ju liksom lite extra bra har jag förstått....hörde just idag om en annan kille som helt spontant hade fått ett ryck med dammsugaren. !!  Dom hade kanske pratat ihop sig.....det värsta är att man (jag) får en känsla av att det finns en baktanke bakom!! Vad är han ute efter nu då.....??

Jättefint och jättetrevligt var det iallafall att komma hem till ett rent o fint hus så TACK FÖR DET TOTTE <3

Idag har vi sett  Måns innebandy lag förlora mot Rönnskär...aj aj. Men Måns gjorde en bra insats o här sörjer vi inte länge! Sedan gick vi en skogspromenad med Ulrika, Tord o Alice...inga björnar så långt jag kunde se....ett par älgspår (som Tord var så snäll att upplysa om) var det ända vi såg. Men med mina utvecklade spanarögon var det lätt att se att de inte var färska!! Efter den friska luften fick vi hembakt hemma hos oss......mohamoha....nu skoja jag allt...hos dom såklart. Tack för fikat och som alltid det trevliga sällskapet :)

Kl 18 var det dags för Junta hos Tina....Wow säger jag bara....vilket hus (ganska nyköpt)...de hade typ gjort om allt!! Där Annah skulle du ha mått gott. Det fanns nog en tanke bakom varje centimeter...det är annat än ens eget hus. Häftig hund har dom också....afrikansk...ngt (kanske mastiff) hur stor som helst o hur cool som helst.

Oj ser just att kl snart är 22...då ringer min sovklocka....öppnar ju på förskolan imorgon.....en ny vecka framför sig...

                        spännande att se vad den kommer att innehålla!!! Jag ska försöka FÅNGA DAGARNA....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0