En vecka går fort

Hej alla blöta!! Vad är detta....visst är det 3 december...eller?? Det som började så bra i morse med några minus o ymnigt snöfall - det är så jag vill ha det. Lite julmusik på det och lite värmande glögg...mmm...nu blev jag sugen på glögg - får kanske fixa lite till mej o Totte. Vi får väll låtsas att det är snöfligor som faller..

Hur som helst går ju iallafall en vecka racerfort..särskilt så här när julen närmar sig. Vad har jag hunnit med då?
+ Avslutade boken Marley o jag (John Grogan). En härlig bok om världens mest neurotiska o älskvärda hund. Mysig o rolig bok för hundälskare.
+ Ett step up pass som var helt galet (vill gärna tro att det var hon som höll i passet som var galen...; )  )
+ Ett skinnstövelinköp. Blev lycklig som ett litet barn på julafton. Börjat på en ny bok ( Mossvikenfruar av Emma Hamberg).
+ Kvällsmöte med jobbet. ( Trött.... men det bjöds på en jättegod smörgåstårta!)
+ Kursdag på Medlefors (jättebra). God mat, gott fika, trevlig miljö!!
+ Date med Totte. Hotellnatt på Malmia...Say no moore ; )
+ Julshoppat...Ätit på O,learys (fick se IDOL på sportbaren!!!) Trevligt sällskap = Lotta o Patte
+ Hotellfrukost + mera shopping. Klippte håret på Drop In. (Skönt)
+ Plockat fram Adventstämning. Avslutat Mossvikenfruar ( Rekommenderas. Ngn skrev att den är en pralin - Jag håller med! )
+ På stan med dottern...som man inte alls behöver slänga saker efter....
+ Firat Grannens lilla. Hopp, hopp. Glöggat med hennes föräldrar.
+ Haft kvällsmöte. Sett bonden....Jag hoppas han tar den mörka norrlänningen...inte flinobertville!! Längtar nästan till nästa onsd.  
   

+ Plus den dagliga hotellservicen, städningen, tvättningen, diskningen och promenaderna med Nemo. ( Har hunnit få lite nya tips av Lucas också)

Nu har ni fått en snabbrepris. Hoppas alla mår gott..känner julstämmning... Imorgon ska jag faktiskt äta årets första julbord (det är ju ofta det godaste). Mums....jag tar nog kläder med resår i...

Fånga Din Dag........Innan Ngn Annan Gör det   <3

Kommentarer
Postat av: Annalena

Fullt upp! Precis som det är innan jul... Skulle också vilja ha en hotellnatt dock med min egen man och inte med Totte (alltså det är ju inget fel på Totte men, jag hoppas du förstår)Nu blev det lite konstigt!?Sitter och skriver på hemtenta som ska vara inne på måndag men jag vill ha helg imorgon!!!Och jag undrar precis som du, vart tog vintern vägen? Fram med mer snö!Sköt om dig! Kram

2008-12-04 @ 14:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0