3:e advent

....3:e advent och nu klär vi julgranen. ...alla ljusen var hela - det tar jag som ett gott tecken! Sonen har slutat delta i "kläandet" men dottern vill fortfarande vara med. Snart står jag väl där själv och hänger upp allting...
 Var hos min syster o hennes familj igår(lörd.) o de hade så FIN julgran.....allting gick i vitt o silver...värsta modegranen!! Vår blir inte riktigt lika mode"rätt" - men fin ändå. Jag tycker det är riktigt mysigt med jul...tur att den (julen) dyker upp mitt i det mörka. Börjar ha ganska god koll på klappar o vi har till o med klart med julkorten - det måste vara rekord för oss :)      

 

Här bjuder jag ( o Kevin) på härlig energi. Oj så bra han sjöng låten :)


                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0